GEO5

Támogatónk

Mielőtt kapcsolatba lép technikai támogatói csoportunkkal, kérjük telepítse az elérhető legfrissebb verziót.

A problémák továbbra is fennállnak?





Prémium ügyfélszolgálat

Telefonos műszaki támogatást nyújtunk a GEO5 Előfizetés és a Fine Szoftverkövetés Szoftverkövetés (örökös licensz esetén) felhasználóinak részére. El munkanapokon 9:00-tól 12:00 és 13:00-16:00 (CET) közötti időpontokban.

Telefon hotline (Arkance Systems): +36 (1) 3268209

Fine Hotline (Csehország): +420 233 089 490, support@fine.cz

A technikai támogatáshoz szüksége lesz:

Műszaki támogatás emailben

Alapvető műszaki támogatás Kapcsolati űrlap kitöltésén keresztül minden felhasználónk számára ingyenesen lehetséges..

Műszaki támogatást nyújtunk azoknak a felhasználóinknak, akik a legfrissebb és a két kiadással ezelőtti szoftver közötti kiadással rendelkeznek.

Szoftverfrissítés

A legújabb frissítések folyamatosan ingyenesen elérhetőek a GEO5 Előfizetőknek vagy a Szoftverkövetés előfizetőinek. További felhasználóink Egyszeri frissítés megvásárlásával hozzájuthatnak a legújabb Kiadáshoz.

GYIK

Ellenőrizze a licenszekkel és kulcsokkal kapcsolatos gyakran ismételt kérdéseket.

Próbálja ki a GEO5 szoftverrel való munkát

Aktiválja a 14 napos próbaverziót elemzési korlátozások nélkül, ingyenesen.